+36 20 39 64 439
kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu

GYIK

Kik vagyunk?

A Siam Center Plusz Kft. 2011 óta szállít ajándékokat országosan, mára nagyon sokat fejlődtünk, rengeteg tapasztalatra tettünk szert. Elsősorban különleges, egyedi termékeket forgalmazunk, amivel biztos örömet szerezhetsz az ünnepeltnek. Az online ajándékbolt biztos magyarországi háttérrel, megbízható logisztikával, valós árukészlettel rendelkezik. Az áruház 2012-ben megkapta a „Megbízható bolt” minősítést, valamint a vásárlók valós véleményei alapján az Árukereső szerint is megbízható bolt vagyunk :)


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Van lehetőség személyes átvételre? Átvehetem a csomagot egy hozzám közel eső átvételi ponton?

Üzletünk, mintaboltunk Szentendrén található, ott megtekintheted a termékeket is. Budapesti átvételi pontunk (készlettel nem rendelkezik) a Nyugati tér mellett, a Podmaniczky utcában található, megrendelés után tudjuk odaszállítani a csomagodat. Lehetőség van az ország több, mint 5000 pontján is átvenni a megrendelt csomagot, ezek Pick Pack Pontok, PostaPontok, amik a legtöbb esetben posták, benzinkutak, újságárus üzletek.


Az átvételi pontra szállításnak van költsége?

A szentendrei üzletben természetesen nincs semmilyen költség, hiszen ez központi raktárunk is. A budapesti átvételi pontra a szállítás 2500 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, alatta 250 Ft. A PostaPontra szállítás (az ország egész területén) 790 Ft, míg a Pick Pack Pontra szállítás jelenleg 990 Ft. 20 000 Ft felett ingyenes.


Mennyi idő alatt érkezik meg az átvételi pontra a termék?

Szentendrén akár azonnal átvehető, a budapesti üzletbe hetente háromszor szállítunk, általában hétfőn, szerdán és péntek délután, tehát 1-2 munkanap. PostaPontra ugyancsak 1-2 munkanap alatt érkezik meg a csomag, míg vidéki Pick Pack Pontra 2-3 munkanap, budapesti Pick Pack Pontra 1-2 munkanap a szállítási idő. A szállítási idő meghosszabbodhat gyártást, előkészítést igénylő termékek esetén (például gravírozott szobrok, egyes élményajándékok)


Most 1 vagy 2 munkanap? Nekem holnap van szükségem a termékre, termékekre!

Ha holnap munkanap van, akkor nem lehetetlen! A budapesti átvételi pont esetén érdeklődj telefonon, mikor lesz a következő szállítás, míg PostaPontra délelőtti rendelésed másnapra megérkezik. Délutáni rendelés előtt érdeklődj telefonon. Pick Pack Pontra sajnos csak akkor érkezik meg, ha budapesti pontot választottál és 10 óráig megérkezett hozzánk a rendelésed. Fontos, hogy gyártást nem igénylő termékek esetén érvényesek a leírtak.


Honnan tudom, hogy megérkezett a csomag az átvételi pontra?

E-mailben vagy sms-ben értesítést fogsz kapni a szállítást megelőző napon, vagy az átvételi pontra érkezés pillanatában.


FUTÁRSZOLGÁLAT

Ki hozza a megrendelt csomagomat?

A Magyar Posta futárszolgálata.


Mennyibe kerül a házhozszállítás futárszolgálattal?

1390 Ft, 20000 Ft felett ingyenes.


Mikor hozzák a csomagomat?

Munkaidőben. Sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani mi sem, de a Posta sem szolgálhat ilyen jellegű információval, így érdemes munkahelyre vagy olyan címre kérni, ahol napközben otthon tartózkodnak. Természetesen szívesen üzenünk a futárnak, ha délelőtti szállítást vagy inkább délutánit szeretnél, tapasztalataink szerint a lehetőségekhez mérten ezeket a kéréseket figyelembe is veszik. Ezt a rendelés folyamán a megjegyzés rovatban jelezheted.


Mi történik ha nem vagyok a címen, mikor a futár érkezik?

A futár értesítőt hagy, majd következő munkanap ismételten megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha az sem sikerül, akkor pedig a helyi postán 5 munkanapig átvehető.


Telefonon elérhetem a futárszolgálatot?

Igen, a Magyar Posta helyi tarifával hívható központi telefonszáma a 06-40-46-46-46.


Külföldi szállításra van lehetőség?

Igen, a részletekről pedig a szállítás menüpont alatt tájékozódhatsz!


TERMÉKEK / EGYÉB

Garanciával mi a helyzet?

Minden termékre a magyar jogszabályok szerint meghatározott garanciát vállalunk. Ügyfélszolgálatunk kiemelten kezeli az ilyen jellegű esetleges problémákat, célunk, hogy minden vásárló elégedett legyen, így biztosan minden esetben találunk megoldást.


Van telefonos ügyfélszolgálat?

Természetesen van, munkanapokon 10 és 18 óra között várjuk hívásod a 06-20-396-4439-es, valamint a 06-26-309-949-es telefonszámon.


Nem elérhető a megadott ügyfélszolgálatos telefonszám! Hogyan tudok beszélni valakivel?

Jelenleg 2 vonalon fogadjuk a hívásokat, kiemelt időszakokban, például karácsony környékén előfordul, hogy mindkét vonal foglalt. Kérlek, ez esetben próbálkozz egy kicsit később.


Milyen címre írhatok levelet? Mikor kapok rá választ?

E-mail címünk:kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu. Legtöbb esetben munkaidőben néhány órán belül, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.


Ha nem tetszik a termék visszaküldhetem? Elállási joggal kapcsolatban mi a helyzet?

A webáruház részt vesz a „Megbízható bolt” programban, ellenőrzött webáruház lettünk, valamint valós véleményeken alapuló értékelő rendszer segítségével bárki képet kaphat szolgáltatásunk minőségéről, megbízhatóságunkról. Számunkra nagyon fontos, minden törvényi előírás betartása, így a törvényben meghatározott 14 napon felül további 16, összesen 30 nap visszafizetési garanciát nyújtunk. További részletek az Általános Szerződési Feltételekben.


Hol jelezhetem a póló méretét, vagy a gravírozandó szöveget, utcanévtábla feliratát, üzenetemet a futárnak, webáruháznak?

A megrendelés folyamán, közvetlenül az elküldés előtt találsz egy megjegyzés, rendelési hozzászólások szövegdobozt, oda írva megkapjuk üzeneted.


Látható, hogy mi van a csomagban?

A diszkrét csomag tartalmára semmi nem utal, csomagolatlan termékdobozt soha nem adunk fel, így akár biztonsággal rendelhetsz munkahelyre, figyelmes kollégák nem lesznek okosabbak a csomagoddal kapcsolatban :) Az átvételi ponton sem fogják tudni az átadók, hogy mi van a csomagban.


Telefonon lehet rendelni?

Lehet bizony, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre munkanapokon 10 és 18 óra között. Ha biztosra szeretnél menni, akkor javasoljuk, hogy online, a webáruházban rendelj, így a megrendelt termék a rendelésed pillanatában foglalásra kerül.


További kérdésed van? Hívj minket a 06-20-396-4439-es telefonszámon, vagy írj nekünk a kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu e-mail címre.